پخش عمده دمپایی پلاستیکی دستشویی (model 2024) + قیمت بروز


آیا شما به دنبال جدیدترین دمپایی پلاستیکی دستشویی می گردید و برای خرید به دنبال یک مرکز پخش عمده معتبر هستید که هم محصولات با کیفیت و هم ارزان داشته باشد.

با ما همراه باشید تا در ادامه به شما مرکزی را معرفی کنیم که بیش از 50 مدل دمپایی دستشویی را با ارزان ترین قیمت بازار و بالاترین کیفیت عرضه می کند.

آشنایی با انواع دمپایی پلاستیکی دستشویی

قبل از این که برای خرید به بازار بروید و مدل های دمپایی پلاستیکی دستشویی را انتخاب کنید باید انواع آن را بشناسید تا بتوانید نیاز مشتریان خود را پاسخ دهید.

در حال حاظر کارخانه ها از دستگاه های پیشرفته و صنعتی استفاده می کنند و برای تولید دمپایی پلاستیکی، گرانول های pvc و  eva به کار می گیرند و همین مسئله به آن ها کمک می کند تا بتوانند در هر قالبی، دمپایی را تولید کنند.

بنابراین تنوع دمپایی پلاستیکی در بازار بسیار بالا است و مدل های زیر نمونه ای از آن ها می باشند:

  • دمپایی روباز
  • دمپایی جلو بسته
  • دمپایی انگشتی
  • دمپایی سوراخ دار

هر کدام از دمپایی های ذکر شده در بالا، خود دارای مدل ها و رنگبندی های مختلف هستند به همین دلیل دست مشتری در هنگام انتخاب باز است و می تواند بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان محدوده خود خرید کنند.

معرفی جدیدترین دمپایی پلاستیکی دستشویی

یکی از مسائلی که هر مغازه دار و یا صادر کننده که می خواهد خرید عمده انجام دهد باید به آن توجه کند این است که برای مشتریان خود همیشه جدید ترین دمپایی هایی که تولید شده و در بازار به تازگی عرضه شدند را خریداری کنند.

تمام افراد وقتی به بازار برای خرید دمپایی پلاستیکی دستشویی می روند ترجیح می دهند به جای خرید مدل های قدیمی، مدل های جدید را خریداری کنند.

شما با خرید مدل های جدید می توانید مشتری های جدیدی به سمت مغازه خود جذب کنید و از این طریق فروش خود را بیشتر کنید و سود بیشتری هم به دست بیاورید.

جدیدترین  مدل های دمپایی دستشویی عبارتند از:

  • مدل فرانسوی
  • مدل ایتالیایی
  • مدل ماهی
  • مدل اوزکا سپهر

📣 ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای افزایش فروش خود این مدل دمپایی ها را خریداری کنید.

ویژگی های بهترین دمپایی برای دستشویی

شاید این سوال در ذهن شما هم به وجود آمده باشد که بهترین دمپایی برای دستشویی چه ویژگی هایی دارد؟

به صورت کلی وقتی شما برای خرید دمپایی پلاستیکی دستشویی به بازار می روید باید ویژگی های یک دمپایی خوب را بدانید به همین دلیل ما در ادامه این ویژگی ها را عنوان می کنیم:

✅دمپایی های دستشویی بایستی دارای زیره های عاج دار باشند تا در این محیط مرطوب باعث سر خوردن فرد نشوند.

✅دمپایی دستشویی به دلیل این که در فضای مرطوب قرار می گیرد و مدام در معرض شستشو هستند، باید در برابر آب مقاوم باشند در غیر این صورت در مدت کوتاه کیفیت خود را از دست میدهند.

✅این دمپایی باید از پلاستیک درجه یک باشد تا در برابر پوسیدگی و فرسایش مقاوم باشد.

آیا دمپایی سوراخ دار برای دستشویی مناسب است؟

بسیاری از مشتریان قبل از خرید این سوال را می پرسند که آیا دمپایی سوراخ دار برای دستشویی مناسب است؟

در واقع برای پاسخ به این سوال دو دیدگاه مختلف وجود دارد که برخی از آن ها معتقد هستند دمپایی پلاستیکی سوراخ دار برای دستشویی مناسب است و برخی دیگر معتقدند در این مکان نباید از این مدل دمپایی استفاده کرد.

گروه اول معتقد هستند در زمان استفاده از دمپایی سوراخ دار می توان پا را به خوبی مورد شستشو قرار داد و سوراخ ها باعث می شوند که آب به خوبی از دمپایی خارج شود و در نتیجه دمپایی زودتر خشک شود.

گروه دوم معتقد هستند که در این فضا آلودگی و میکروب وجود دارد و دمپایی سوراخ دار باعث می شود پا این الودگی را به خود جذب کند و به محیط خانه منتقل کند.

دلایل محبوبیت دمپایی جلو بسته قدیمی

شاید بسیاری از شما فکر کنید که دمپایی جلوبسته قدیمی دیگر مورد استقبال قرار نمی گیرد و فروش ندارد در صورتی که این دمپایی هنوز نزد بسیاری از افراد محبوب است و برای مکان مختلفی از جمله دستشویی از آن استفاده می کنند.

اولین دلیلی که باعث محبوبیت دمپایی جلوبسته برای دستشویی شده است این است که قسمت جلوی پا در اثر برخورد با آب و فضای مرطوب خیس نمی شود.

دومین دلیل محبوبیت این دمپایی این است که بسیار مقاوم هستند و زیره آن ها ضد لغزش است و پوشیدن آن مانع از سر خوردن در دستشویی می شود.

در حال حاظر بسیاری از تولیدکنندگان بر اساس سلیقه و نیاز مشتریان، مدل های جدیدی از این دمپایی تولید و به بازار عرضه می کنند مانند اوزکا شمیم و اوزکا تابان.

لیست قیمت دمپایی پلاستیکی دستشویی

مدل های متنوعی از دمپایی پلاستیکی دستشویی موجود است که به دو دلیل نمی توان لیست قیمت همه آن را در یک خبر درج کرد:

وجود مدل های متنوع و زیاد که فضای خبر امکان گذاشتن تمام آن ها را نمی دهد.

تغییرات اقتصادی و ثابت نبودن نرخ دلار و ارز باعث تغییر قیمت دمپایی می شود.

اما ما لیست قیمتی از تمامی محصولات اماده کرده ایم که مدل های مختلف همراه با عکس، جنس، تعداد در کارتن، رنگبندی و قیمت در آن درج شده است.

برای دریافت لیست قیمت کامل می توانید از طریق شماره موجود تماس بگیرید و آن را دریافت کنید.

نمایندگی فروش انواع دمپایی پلاستیکی در قم

بهترین راه خرید که برای شما به صرفه باشد و سختی های هنگام خرید دمپایی پلاستیکی دستشویی را کم کند این است که از نمایندگی فروش در قم خرید کنید.

این مجموعه نمایندگی مجاز شرکت رکاب را بر عهده دارد و مدل های متنوع را با کیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه می کند و از این طریق ما می توانید تمام نیاز خود را به دمپایی از یک جا تامین کنید و وقت و انرژی خود را برای خرید از چند مرکز هدر ندهید.

برای خرید محصولات درجه یک و ارزان فقط کافی است با شماره درج شده تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 2

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *