خرید دمپایی استخری مردانه (عمده و ارزان) + قیمت 1403

دمپایی استخری مردانه

🎉🎉خبر خوب برای استخر دارانی که به دنبال دمپایی استخری مردانه (عمده +ارزان) می گردند.

در این مرکز پخش عمده انواع دمپایی استخری از قیمت 22/500 تا 56/000 موجود است که کیفیت بالایی دارند و در تنوع رنگ و مدل در اختیار خریدار قرار می گیرند.

اگر شما هم قصد خرید عمده دمپایی استخری را دارید با ما در ادامه همراه باشید.

دمپایی استخری مردانه

معرفی انواع دمپایی استخری موجود در بازار

تمام استخر داران و یا مغازه دارانی که می خواهند در مغازه خود مدل های متنوع دمپایی استخری را داشته باشند باید با انواع این دمپایی که در بازار موجود هستند، آشنا شوند.

دمپایی های استخری یکی از وسایل های ضروری در استخر است و تمام کسانی که وارد فضای استخر می شوند باید این دمپایی ها را به پا کنند به همین دلیل در مدل های متنوع تولید شده اند که عبارتند از:

  • جلو باز
  • سوراخ دار
  • پشت بسته
  • جلو بسته

❇تمام مدل های ذکر شده در بالا هم در سایز مردانه و هم در سایز زنانه موجود هستند اما دمپایی استخری مردانه به دلایل مختلفی از جمله این که همه سنین می توانند آن را بپوشند، از فروش بیشتری برخوردار است.

انواع دمپایی استخری

دمپایی استخری مردانه با کیفیت و ارزان

حالا شاید این سوال برای ما ایجاد شود که یک دمپایی استخری مردانه با کیفیت و ارزان چه ویژگی هایی دارد؟

وقتی شما برای خرید دمپایی های استخری اقدام می کنید باید الویت های خود را انتخاب کنید به این معنا که:

⁉آیا به دنبال دمپایی با کیفیت هستید؟

⁉یا فقط ارزان بودن دمپایی برای شما مهم است؟

✅اگر فقط به قیمت دمپایی توجه کنید و بخواهید که دمپایی ارزان بخرید، ممکن است از کیفیت غافل شوید و دمپایی بی کیفیت بخرید.

✅ در این صورت طول عمر دمپایی بسیار پایین است و خیلی زود کیفیت خود را از دست می دهد و شما مجبور می شوید بعد از مدتی دوباره برای خرید اقدام کنید.

✅اگر می خواهید که این ضرر را متحمل نشوید باید دمپایی را خریداری کنید که علاوه بر این که قیمت ارزانی دارد، کیفیت قابل قبولی هم داشته باشد.

✅در واقع شما باید دو معیار کیفیت و قیمت دمپایی استخری را با هم در نظر بگیرید.

دمپایی استخری مردانه

دلایل محبوبیت دمپایی استخری پشت بسته

یکی از انواع دمپایی های استخری که بسیار محبوب است و خیلی از افراد در استخر آن را می پوشند، دمپایی استخری پشت بسته است که دلایل این محبوبیت را در ادامه شرح می دهیم.

طراحی این دمپایی به صورت کفش است و به خوبی در پا قرار می گیرد و در هنگام راه رفتن از پا خارج نمی شود و راحتی را برای فرد به ارمغان می آورد.

🏊پشت بسته بودن این دمپایی استخری، به فرد این امکان را می دهد که در هنگام شنا و ورزش های آبی بتواند آن را بپوشد.

⭕یکی از مهم ترین ویژگی های دمپایی استخری مردانه پشت بسته که سبب محبوبیت آن در بازار شده است، سوراخ دار بودن این دمپایی است.

در این دمپایی آب باقی نمی ماند و سنگین نمی شود به همین دلیل فرد به راحتی می تواند حرکت کند.

اگر شما مغازه دار و یا استخر دار هستید به شما پیشنهاد می کنیم که دمپایی استخری پست بسته را حتما داشته باشید زیرا بسیاری از افراد برای پوشیدن آن تمایل دارند.

دمپایی استخری پشت بسته

تولید جدیدترین دمپایی استخری مردانه

🏭کارخانه تولید دمپایی پلاستیکی مطابق با سلایق و نیاز مشتری ها دمپایی های متنوعی را تولید می کنند تا بتوانند نیاز جامعه را تامین کنند.

یکی از جدیدترین دمپایی های استخری مردانه که بسیار سبک و راحت می باشد با نام دمپایی استخری پفکی در بازار مشهور است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

کارخانه ها برای تولید دمپایی استخری پفکی از مواد اولیه درجه یک استفاده کرده اند و جنس آن ترکیبی از Airblowing و EVA است.

این مدل جدید در سایز مردانه و در رنگ های مختلف موجود است و در هر کارتن آن 24 جفت دمپایی با رنگبندی الوان قرار دارد. اگر این دمپایی را پسند کرده اید می توانید از همین مرکز در هر تعداد که می خواهید سفارش دهید.

دمپایی استخری مردانه

میزان فروش دمپایی استخری تک رنگ

در این قسمت قصد داریم میزان فروش دمپایی استخری تک رنگ را در بازار بررسی کنیم.

در واقع بازار فروش دمپایی استخری مردانه تک رنگ تقریبا خوب است و میزان فروش بالایی دارد چرا که بسیاری از خریداران عمده دمپایی استخری به ویژه استخر داران، دمپایی استخری را به صورت تک رنگ می خرند.

✴استخرداران ترجیح می دهند برای جلوگیری از احتمال دزدیده شدن دمپایی ها، هر جفت دمپایی دارای دو رنگ باشد و به دلیل این که دمپایی وجود ندارد که دو رنگ باشد، آن ها مجبور می شوند دمپایی را به صورت تک رنگ بخرند و با هم جفت کنند.

✴برخی از استخرداران نیز تمایل دارند دمپایی استخری با محیط هماهنگی و هارمونی داشته باشد به همین دلیل فقط یک رنگ دمپایی را سفارش می دهند.

دمپایی استخری تک رنگ

قیمت دمپایی استخری 1403

💵در اواخر سال 1402 قیمت انواع دمپایی به علت گران شدن مواد اولیه افزایش پیدا کرد به همین دلیل شاهد افزایش قیمت بیشتر در سال 1403 خواهیم بود.

💰قیمت دمپایی استخری مردانه هم با توجه به این که چه میزان مواد اولیه ای برای تولید آن استفاده شده است، گران شده است به طور مثال برخی از دمپایی های استخری برای تولید به مواد بیشتری نیاز دارند بنابراین قیمت بیشتری هم خواهند داشت.

اگر شما قصد خرید دمپایی استخری دارید بهتر است هر چه زودتر اقدام کنید و خرید خود را برای اخر سال نگذارید چون هم قیمت گران تر می شود و هم ممکن است سفارش شما به خاطر شلوغی باربری دیر به دستتان برسد.

💥پس با این شرایط همین حالا سفارش خود را ثبت کنید تا بهترین محصولات در بازه زمانی کوتاه برای شما ارسال شود.

قیمت دمپایی استخری

خرید عمده و مستقیم دمپایی استخری مردانه

اگر می خواهید که خرید به صرفه و سودمندی داشته باشید بهتر است خرید دمپایی استخری مردانه را به صورت عمده و مستقیم از کارخانه ها و نماینده های رسمی آن ها انجام دهید.

در خرید مستقیم هیچ واسطه و دلالی بین شما و خریدار نیست و تمامی اجناس به صورت دست اول به شما می رسد.

📍 شهر قم، قطب تولید دمپایی در ایران محسوب می شود و بیشتر مراکز پخش در شهرهای دیگر از قم خرید خود را انجام میدهند.

☎ شما نیز می توانید از طریق تماس با ما بهترین دمپایی ها را با کیفیت بالا و قیمت ارزان از ما که نماینده رسمی بهترین کارخانه های قم هستیم خریداری کنید.

دمپایی استخری مردانه

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

تا حالا کسی رأی نداده! اولین نفر باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *